Once you step on my ONE DIRECTION blog, watch your step or off you go! |Dashboard| + Follow
1D message you!
VAS HAPPENIN'
 person love nandos


Status : Stalking the boys, twitter lol


Done following me?




Liam said THANKS!



Credits
Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Wani.
Re-edit : Me!.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily and Maybe Niall is here.





♪ Huhu !!
P/s : sebelum korang baca benda ni, aku nak bagitau yang ini hanyalah opinion aku sahaja..
Hari nie telah terjadi nya sesuatu yang aku sangka !! Sedih giler kot >.<
Lokasi : SMK Taman Melati, Setapak, KL
Masa : 11.10 a.m.


Pada suatu waktu, 
Kumpulan yang terdiri daripada D, A dan H ( tak perlu kot sebut namanya ) kena present kerja yang Cikgu H bagi ( pada satu kelas aku ) tanpa kami sangka .. semua pun kena sebenarnya ... Tapi dioranglah group yang pertama nya .. So diorang pun present lah... Cikgu suruh buat karangan ( tajuk dia bagi mengikut kumpulan ) Lepastu, kumpulan diorang buat agak sikitlah isi-isi penting ... Cikgu tu apalagi ********* lah... Dia ada bagi kitorang banyak jugak lah buku rujukan untuk dibuat rujukan .. Dia pun dah bawak kitorang perg bilik ICTL .. Kitorang rasa kitorang dah buat yang terbaik .. cuma usaha je perlu dilebihkan sikit .. Tak sangka pulak dia nak keluar dari kelas macam tu je.. smbil nangis pulak tu.. Kitorang pun cam sedih giler ! Aku lagilah tak sangka !! Mungkin dia expect more daripada kitorang ( kelas first ) .. Tak lama lepas tu , D,A and H pun pergilah bilik guru nak minta maaf kat dia .. malangnya , dia tak terima.. dia suruh diorang pergi balik kelas .. Lepastu, sorang kawan aku dah tak tahan sangat ( takut apa2 terjadi dkat cikgu tu ) terus pergi bilik guru sorang-sorang.. Then , asistant monitor class aku pun dah cuak ( pasal cikgu tu lah) Dia suruh kitorang ikut kawan aku yang dah berlepas tu ke bilik guru.. Kitorang pun apalagi , pergi lah.. Tapi aku dah tahan sangat nak pergi toilet .. So bila dah melepas tu, aku keluar tengok-tengok semua budak perempuan dah takde.. Monitor class cakap diorang dah pergi staff room .. Aku pun ikutlah ... Masuk je staff room tu, semua cikgu pandang kitorang ( yang serbu staff room tu ramai2 ) So, sorang cikgu ni, tanyalah kat aku apa dah jadi.. Class montor aku pun ceritalah .. Tapi serius, bila kitorang tengok cikgu tu macam tu , kitorang jadi sedih pastu nangislah ..Dia taknak terima maaf kitorang ( aku rasalah sebab dia suruh kitorang balik kelas balik) ..Dah kitorang taknak kacau dia, balik lah kelas.. lagipn dia ada kelas pasni.. Aku harap sangat dia boleh maafkan kelas aku .. !! 

Labels:

Wednesday, July 27, 2011 | 1:57 AM | 0 Love Louis!