Once you step on my ONE DIRECTION blog, watch your step or off you go! |Dashboard| + Follow
1D message you!
VAS HAPPENIN'
 person love nandos


Status : Stalking the boys, twitter lol


Done following me?




Liam said THANKS!



Credits
Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Wani.
Re-edit : Me!.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily and Maybe Niall is here.





2007
ini cumalah gambar ayah aku mse dia pkai uniform yg aku ada 


ARKIB : 09/12/2007 ( sedutan UTUSAN MALAYSIA )

Malaysia rangkul emas 4 x 400m

KORAT 8 Dis. – Malaysia mengakhiri kemarau 10 tahun tanpa emas dalam acara 4 x 400 meter lelaki dalam Sukan SEA selepas kuartet muda negara berjaya muncul juara penuh bergaya pada temasya edisi ke-24 di sini, hari ini.
Malah, kejayaan gandingan Mohd. Zafril Mohd. Zuslaini, Muhamad Zaiful Zainal Abidin, S. Thipan dan K. Amran Raj itu turut melegakan kontinjen negara kerana ia merupakan emas pertama berjaya diraih skuad olahraga pada Sukan SEA kali ini.
Kali terakhir Malaysia memenangi acara yang biasanya didominasi Thailand ini ialah pada temasya tahun 1997 di Jakarta, Indonesia.
Ia sekali gus mengulangi Kejayaan 1997 di mana ketika itu gandingan Romzi Bakar, Yazid Parlan , S. Vasu dan D. Nadarajan muncul juara juga dengan menewaskan Thailand di tempat kedua dan Indonesia, ketiga.
"Kita memang meletakkan sasaran untuk menang emas dalam acara berganti-ganti 4 x 400m ini. Paling melegakan saya ini merupakan emas pertama olahraga berjaya kita raih di Korat.
"Saya mengharapkan ini akan menjadi satu permulaan baik untuk kita meraih lebih banyak emas selepas ini dalam usaha mencapai sasaran 10 emas yang kita tetapkan sebelum ini," kata Presiden Kesatuan Olahraga Amatur Malaysia (KOAM), Datuk Seri Shahidan Kassim.

I just wanna say that I'm proud of you, DAD 

Labels: , ,

Sunday, November 13, 2011 | 11:52 PM | 0 Love Louis!