Once you step on my ONE DIRECTION blog, watch your step or off you go! |Dashboard| + Follow
1D message you!
VAS HAPPENIN'
 person love nandos


Status : Stalking the boys, twitter lol


Done following me?




Liam said THANKS!



Credits
Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Wani.
Re-edit : Me!.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily and Maybe Niall is here.





Bengang!! XO
Okay, sekarang ni aku tengah bengang gila2 !!
Memang dah kebiasaan family aku bila nak balik kampung kat Kg. Lonek, Batu Kikir, Negeri Sembilan bawa decoder + remote control astro untuk sambungkan dengan tv kat sana..
Pastu tadi ayah aku dah packing2 decoder sebab nak balik rumah kat KL.
On the way, aku cam terfikir lah jugak pasal remote control tu ada bawak ke tak sebab selalunya aku yang pack benda alah tu.. tp bial aku tgk afiq bawak beg astro tu, aku ingatkan dah bawak dah.
So, aku curious lalu check beg tu nak pastikan remote tu ada ke tak
Tengok2 TAKDE !!

Disebabkan kitorang punya astro ni baru je tukar jadi b.yond, so dia jadi susah lah (x macam astro biasa yg senang tu )
TERPAKSAlah aku layan channel 613 yg biasanya  selalunya cerita budak2 yg sesuai ngan umur afiq ( 5 tahun )..

Labels: , , ,

Sunday, November 20, 2011 | 6:58 AM | 0 Love Louis!