Once you step on my ONE DIRECTION blog, watch your step or off you go! |Dashboard| + Follow
1D message you!
VAS HAPPENIN'
 person love nandos


Status : Stalking the boys, twitter lol


Done following me?




Liam said THANKS!



Credits
Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Wani.
Re-edit : Me!.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily and Maybe Niall is here.





Hafalan Shalat Delisa ヅ

Haha.. Assalamualaikum semua !
Tadi wani suruh ayah beli cerita kat astro first sebab dah boring giler ..
So, ayah pun bagi green light ..
Wani apa lagi buka lah astro first nak cari cerita.
Akhirnya, wani pilih cerita ni.


Haaaaa
Amacam ? Bestkan ?!
Sedihh tau ;O

Sebuah filem Indonesia yang bertemakan keagamaan yang mengisahkan suka dan duka seorang gadis kecil bernama Delisa (lakonan Chantiq Schagerl) yang mengharungi liku-liku hidup setelah kejadian tsunami di Acheh pada tahun 2004. Delisa yang kehilangan ibu tercinta (lakonan Nirina Zubir) bersama tiga lagi kakaknya iaitu Fatimah (Ghina Salsabila), dan si kembar Aisyah (Reska Tania Apriadi) dan Zahra (Riska Tania Apriadi).
Delisa juga kehilangan sebelah kakinya setelah mengalami kecederaan teruk. Namun Delisa bangkit, di tengah rasa sedih akibat kehilangan, dia telah menjadi malaikat kecil yang membagikan tawa di setiap kehadirannya. Walaupun terasa berat, Delisa telah mengajarkan bagaimana kesedihan mampu menjadi kekuatan untuk tetap bertahan. Walau air matanya tak ingin berhenti mengalir, tapi Delisa cuba untuk memahami apa itu ikhlas, mengerjakan sesuatu tanpa mengharap balasan.
‘Delisa cinta Ummi karena Allah’
Filem ni baru keluar kat Indonesia iaitu pada 22 Disember 2011 ;) 

Labels: , , , , , ,

Thursday, January 26, 2012 | 3:24 AM | 0 Love Louis!